Het verhaal van Bert

Bij ZuidWest Lease krijgt u een persoonlijke mobiliteitsoplossing en geen koud, financieel product voorgeschoteld. Dat is waarin ZuidWest Lease uitblinkt én het verschil maakt volgens Bert Flipse,  directeur van ZuidWest Lease.

Bert Flipse is een automan in hart en nieren. Hij begon zijn carrière als monteur onder de brug in de Opel garage. Hij groeide door binnen automotions en bouwde vanaf het begin mee aan de lease-organisatie waar hij nu directeur is. Een bedrijf met een open en vlakke organisatie en korte lijnen, waar medewerkers opvallend veel vrijheid en verantwoordelijkheid kennen. “Onze grootste kracht is onze flexibiliteit en directe service. Vraagstukken moeten niet over diverse schijven gaan, wil je direct kunnen handelen in het belang van de klant.”
 

AUTOMENSEN
Bij ZuidWest Lease werken echte automensen die ver met u meedenken. Samen proberen we de juiste afwegingen te maken om voor langere tijd de beste auto te kiezen. Rijdt de klant schade dan moet de vervangende auto er sneller zijn dan de klant verwacht. Bent u een startende zzp-er? Dan zoeken we alternatieven zoals een voordeligere auto die terugkomt uit de lease.  Het team van ZuidWest Lease wil iets extra’s voor de klant betekenen.
 

HET VERSCHIL MAKEN
ZuidWest Lease is niet gebonden aan een bepaald merk en werkt samen met alle dealers in de regio. “Wij begrijpen het als mensen graag naar hun eigen dealer gaan; wij doen zelf ook het liefst regionaal zaken. De lijnen binnen automotions kunnen in het voordeel zijn van de klant, maar wij onderhouden ook hele goede relaties met andere dealers in de regio. Waar ZuidWest Lease het verschil in wil maken, is in de service. Hoe groot het wagenpark ook is van de klant, welke automerken hij ook kiest  alles loopt via één contactpersoon, dat maakt het voor de klant een stuk eenvoudiger om ‘even’ een vraag te stellen.
 

DIRECT BEREIKBAAR
De verschillende afdelingen binnen ZuidWest Lease werken heel nauw samen. Ieder heeft zijn expertise, maar denkt wel met elkaar mee. Korte lijnen dus. “Wij zijn een hechte club en verbinden een klant niet eerst drie keer door. Als de klant belt krijgt men direct de juiste persoon aan de lijn die weet waar het over gaat. Mocht de juiste contactpersoon onverhoopt niet aanwezig zijn, dan zorgen we dat een collega het gesprek overneemt. Als er dan niet direct een antwoord of oplossing is bellen we binnen 10 minuten terug, dat is geen streven dat is voor ons een regel”